Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Pidroh

11
Posts
5
Topics
10
Followers
15
Following
A member registered Feb 28, 2014 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

Could you show examples of mockups of the scenario combined with the monsters?

What is the license?

How about releasing the enviroment used? :D

Glad you enjoyed it! It wasn't exactly the most standard entry out there, right?

Different colors for the characters would indeed be nice, easier to understand and possibly a little bit more pleasing to the eyes.

And yes, interesting animations and transitions would also be cool too. I may expand the game later on, thanks for the feedback!

Awesome game!!! I did not get through the game, I'll admit, too challenging on some of the larger rooms :( but yeah, very polished, great mechanics, very well written ending, the option to skip to the ending was also very well done
Great graphics! You're a cool artist too :D best of luck

Nice graphics and gameplay! The audio fits too, nice job. I liked the shitty money lol The one thing I didn't enjoy so much was the approach to the theme, bit underwhelming

Awesome!
I'm shocked to find out you can beat the game (saw it in the comments). I think that detracts a bit from the meta theme but it's cool that the game has a nice ending!
Play my game too if you have time, would love to hear what you think on it! (it's much simpler than yours though)

I wasn't the chosen one...  =( made me giggle a couple of times. One thing I didn't like is that I kinda died out of nowhere and there was no explanation as to why I died. Since the dragon only talks I feel like it should be more like you run away crying instead of dying xD

(1 edit)

Thanks for playing!!! :D

To be honest I've never wanted to revive her either :( I love sad things in stories and I wish her death had made a bigger impact on my experience. It's just that you often hear that her death was a case of gameplay mechanics not fitting the story (at least I often do haha) that I thought it would be a good place to start the meta-ing