🤑 Indie game store🙌 Free games😂 Fun games😨 Horror games
👷 Game development🎨 Assets📚 Comics
🎉 Sales🎁 Bundles

1. Are you enjoying Neil's route, do you still like him/hate him?

My first reaction was UGH. I thought no amount of cute childhood flashbacks could help but… I surprisingly like being adored as a childhood hero LOL. I can’t exactly say he’s my type, but his route is such rollercoaster of like/dislike, so I’d say I’m enjoying his route :D The masquerade twist got me good even though I should’ve seen it coming a mile away! (And plus the kissing got me flustered pretty well haha. I really like that the MC could take the initiative and kiss him first! It was really cute to see him flustered.)

2. What are your thoughts on Dimitri's first two chapters? Do you want to read more?

HE’S EXACTLY MY TYPE…….. I mean I know he grows up and might change a bit, but like… cute blushing younger boy with drama brewing because you dated his older brother?? Sign me up.

3. Who's your favourite guy out of Neil and Dimitri? Or perhaps Alex?

Hahaha, oh Alex. With the way ch2 ended I have no sympathy for him. My fav’s Dimitri so far!

4. What's your favourite CG?

Neil’s first CG where he’s trying to cram his body behind his laptop. It’s such a childish thing to do & I ended up laughing for a goods few minutes.

5. What's your favourite chapter or scene?

For Niel it’d be the flirtation they had at the ball. There was a part of me slowly realising it was him going ‘noooooo’ and the other half going 'yessss!'

For Dimitri it was the chp1’s rain scene :D It was so nice to see the MC take the initiative and have him be a blushing dork haha

6. Which part was the most romantic to you?

The part where Alex ditches you to get laid (shgfajshfg sorry I’m still bitter lmao)

Probably the meeting at the ball. I didn’t even realise it was Niel, so seeing this new guys personality contrast with his just made me think he was such a gent & reinforced the fairytale atmosphere. Then I felt sad because he was probably going to be an unromaceable side character (LOL)

7. Out of all of the side characters, is there anyone you would want as a date option?

Part of me wants to date Angela, but the other half is like ‘she’s a hot drunk mess maybe not'

8. Did you at any point get stuck on a loading screen? 

Nope!

9. Were you able to create clothing using the “Design” button?

Yup!

10. Did you encounter any bugs while designing? 

Not exactly a bug, but the game closed randomly for about half an hour. I’m pretty sure it’s my ancient windows computer to blame though.

11. Were you able to dress up your avatar using the “Outfit” button? 

Yep!

12. Was everything easy to use, or were the menus too complicated? 

No, everything was pretty simple.

13. What did you like more, creating clothes, dressing up the avatar, or reading the story?

For me, I really like the story, but creating the clothes tied into that too! I was so fired up to make a stunning dress for the ball so I spent ages trying to make it look good :D

14. Most importantly, did you enjoy the game? :D

Yes!!! :D

Thank you for playing!

Neil is not everyone's cup of tea - especially the back and forth on his part - but I'm glad you seem to be enjoying his route nonetheless. Funny you thought he was an unromanceable side character haha. Now that you know it's Neil, do you feel conflicted? :p

Aww, you're the first to be completely into Dimitri's route! Most people have some issue with either the age gap, or the fact he's the brother of your ex. Me, I'm enjoying the potential drama and conflict, and I hope Dimitri can win over people's hearts. He's so adorable and precious. There need to be more guys in otome games that are younger than the MC, but aren't all 'more mature' than her, or trying to 'teach her' something since she's obviously less intelligent. Can't we just have an adorable cute guy that doesn't look like a kid? Hah.

As for the game closing - did it crash while you were playing and do you remember what you were doing when it happened? And did it take a long time for the game to boot up again? Although the loading may have to do with your PC not being optimized for the game (sorry, lots of images to load).

(Edited 1 time)

Yup, I was definitely the wrong genre-savvy for that scene :’D I feel super conflicted! It gave an insight of how the two could’ve acted if they weren’t at each other’s throats all the time so I don’t really hold it against him from keeping his identity from her. I also like how the MC realised it is kinda both their faults but at the same time... it’s really hard to let go of the instinctive ‘snap back’ reaction when he’s a jerk. (But then reflecting on that it makes it seem kinda childish, like kids who go ‘he started it first!’ so I ended up picking more kinder options as the chapters went by haha)

Aw, I hope he has more admirers soon! Different strokes for different folks I guess. :P There are loads of games where the LIs is like, 10ys+ than the MC so his age doesn’t really bother me haha. ¯\_(ツ)_/¯   But yes, I feel exactly the same! Most younger guys in otome tend to  be the koakuma type & tease the MC bc she’s oblivious, so it’s just nice to see Dimitri just be so refreshingly innocent and cute whilst having the MC lead along haha. Just a quick question though - does he ever wear his glasses after the time skip?  (I mean if he doesn't that's okay but... I think he's kinda cute with them on :'D)

Haha, no worries, it closed pretty early on, just before I could advance onto chp2. After I reset my computer it was fine (I’m 99.9% it’s just my old computer tho;;)

Aww, you picked the nicer options for him haha. I would always suggest experiencing both choices whenever you can (by saving). Most of the time, the scene isn't impacted much, just slightly different dialogue - but sometimes different information is shared, or different actions are performed. For example, in chapter 16, you can choose to chew him out, or accept that you could have been nicer. The first choice gets both Neil and the MC all riled up, the second one Neil apologizes again and he gives some sort of explanation to his behaviour.

Koakuma? I had no idea it had a term, but ... of course it has a name. It's a reoccurring trope (I'm no fan haha). I don't think there's many types in otome games where the MC can actually tease the guy, it's pretty rare.

Dimitri will still have moments where he's wearing his glasses (mostly at night). I have one really hot CG planned for him with his glasses on ... :D

Actually I just realized all of my CGs of Neil are basically him being caught of guard, and Dimitri gets all of the ... aherm ... steamier ones. I think this is a reflection of my own tastes ahaha.

Alright, so you were simply playing the game and it closed on you - I think that may have to be your PC as well. I really hope you'll be able to play future installments, as each update will get progressively heavier on RAM.

I'll give it a re-run once I have some free time~ :D
But yay! \o/ The glasses make a re-appearance haha. I feel like it's a case of gap moe maybe, but I'm not complaining, our tastes seem to be the same.
I've bootcamped my mac, & it's a lot speedier than my old desktop I used before, so hopefully the game should run normally even when it updates.

Probably a bit of gap moe - simply catching them in a different light. I think everyone enjoys it when characters act different than what they're used to because of something you did. Making the stoic turn not so stoic is always fun!

If you're into the glasses trope, Caine wears them every now and then as well, not as often though since he thinks he looks lame in them.

And ah, if you own a Mac, I'm hoping to release a Mac version sometime. I need a friend's help with this though, and currently she seems busy with other projects, so I don't have an ETA.