Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

theawsumnincompoop

19
Posts
3
Topics
3
Following
A member registered Jul 20, 2018

Recent community posts

I got the steam version first btw, I mean even the very FIRST version,

IDIOT.

this game is broken

how TF you drop weapons!?

If it's harder for you, that means

YOU SUCK.

Did you state that this was like

DOOM

EVEN THOUGH IT'S OBVIOUSLY INSPIREDBY IT!??!

SHAME ON YOU!

dat cowboi look tho

my

"ANTI-VIRUS"

software

keeps me from using my 

DOG SHIT COMPUTER

stops me from playing this

FUCKING MASTERPEICE

SALT ALERT! SALT ALERT! RANDOM GUY SQUEEZES EVERY LAST BUG OUT AND EXXAGERATES IT FOR ATTENTION!

That sounds a bit...

SARCASTIC.

No one is more right and creative than Guason.%100 agree wuth him

thx m8

FINALLY! I CAN BUILD!!! I HAVE WAITED SO LONG TO KNOW HOW TO BUILD WALLS AND SHIT!

I get the building hammer and only can build the foundations. WHATS THE BUTTON TO BUILD WALLS AND SHIT!?

I know of multiple scrapped weapons that existed in beta 1 or 2, and I ,must try them! I crave my nostalgia ,ore than I crave air.

This is because I heard of an old relic of a handgun from the old version of this and I must use it. ALSO I CRAVE NOSTALGIA!

can you please make it so police cant go through doors and take more people to get the stars?

no pls no guns that would ruin the game. it`s fun running from them! :C

watched the vid. looks fun , but I can`t even switch weapons and my game`s lagging even though the sound`s perfect. any advice?

lol. nice pun DUDE.

I don`t know how to switch weapons or open doors or basically the controls PERIOD. so, can someone tell me how to play? (also my game lags like crazy)

10/10. noice!