Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Logic Obscure Productions

14
Posts
14
Topics
97
Followers
8
Following
A member registered May 14, 2018 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

noted, gonna release a new version around halloween with a buncha fixes.

(1 edit)

did you pick up the phone and then talk to the NPC who requests the golden skulls? it works for me.

(2 edits)

"-when you pick all 4 ingredients,the passage doesn't open up"

theres 5 ingredients to get before it opens.

EDIT: WAIT, i figured out the problem, yeah it requires a zeta emblem too for some reason, ill have to fix that. (just put "give zetaa" in console for now)

"when you kill final boss,the teleport exit doesn't open up"

ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

lemme fix it... =_=

releasleldeldlelded.

Few extra problems spotted in level 6, one of which can break the level, 1.12 coming at some point lol.

(1 edit)

All those been fixed, dunno what i can do about the anvil though, i know how to remove the ability to "anvil jump" but it makes the anvil not hurt you at all, which is something i don't want. so i dunno what to do. 

Edit: Also, that last ingredient is in the volcano, should be unlocked after you got everything else.

(3 edits)

Yeeeeeeep that's a bug that's been haunting this level for years and I forgot to check up on this bug for 1.1, especially since I never had run into it myself. I'll try having it fixed in the next version. x_x

(3 edits)

Yeah probably should run it with older gzdoom or lzdoom. I can't even get the latest versions of gzdoom to run on my computer so I say report the bug to zdoom forums because I can't tell whats going on.

theres gonna be an update (1.1) sometime down the line

(1 edit)

yeah its a doom mod from 2012 :v

and i don't have any plans on updating it unless theres a big ol bug in it

hel ye bro

I can note it down, I think I noticed it myself but never fixed it because this wasn't really designed with Doom 1 in mind.

Doom 2, yes.

(1 edit)

This isn't a standalone game, you need doom 2 and gzdoom to play.

The same goes for Unhinged.