Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
Tags

Looking for a team! (SOUND)

A topic by Guido M. created 80 days ago Views: 298 Replies: 15
Viewing posts 1 to 9

Hello! I am a professional music producer and also a sound and recording operator technician. I have already worked as a sound designer for video games and animated shorts. I'm looking for a team to join in a jam to continue growing and creating contacts!!

---------------------------------- --------------------------------------------- ---------------------------------------------- ------------------------------------------------

Hola! Soy Productor profesional de musica y tambien tecnico operador en sonido y grabacion. Ya he trabajado como sound designer para videjuegos y cortos animados. Busco un equipo al que sumarme en una jam para seguir creciendo y creando contactos!!

Hi! I am a Unity/C# programmer. I don't have too much experience on Unity but if u don't care about winning but having fun I would like to be a part of your team! If u are interested please respond.

How are you doing brother? I currently do not have a team, I am looking to join one or someone with projects to participate in ;)

Submitted (1 edit)

Hi, I don´t have much experience with game jams, since this one is my first, but I can work on 2d drawing and stories. If u still need me could u contact me with discord? (@assilal5554)

---------------

Hola, no tengo mucha experiencia con game jams, porque eres mi primer, pero jo puedo chambear com diseños 2d e las historias. Se todavía necessitas de mi, puedes contactar-me en discord?

Ya te hablo brother ;)

(2 edits)

If you still are looking for a teammate I sent request to 2 other ppl (unity coder, 2D artist, and me an all-a-round dude) I would love to work with you to my knowledge there is no limit of teammate. my discord: spider05833

Of course brother!!  I´ll add you on discord :))

Привет, если в команду нужен начинающий сценарист, то я  с вами, мой тг @Marina_Grebennikova

i dont speak russian my brother, but we can talk in english if you want :)

im glad to work with anyone!

Submitted (1 edit)

Hi! I've already added a composer to my team but he's been inactive.. so I'm not sure but if you want I'd love to have you on my team :)

My Discord: dayenfrost

I´ll add you on discord! im glad to help!! 

Hola mano, toy en la misma de la produccion y el sonido, tambien ando programando pero juegos aun no, tal vez me tire para el lado de hacer vsts un poco, soy de Uruguay, es medio redundante tener varias personas en la musica en un equipo pero si te pinta podemos quedar en contacto! mi discord es tuts69

Re brodi, me pinta esa de ir juntando contactos! ahi te agrego

bro no podes aceptar solicitudes xD agregame vos, soy .elgaga

Fua mano que raro! Te agrego y me dice lo mismo y miro en la config y tengo todo ok, capaz se bugueo disc no se, tengo un IG con el mismo nick cualquier cosa

Submitted

Hey brother , estas bien?

Porque no entra en discord?