Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Marblo

18
Posts
2
Followers
26
Following
A member registered Jan 27, 2019 · View creator page →

Recent community posts

You can have him as a love interest, just not yet, Baxter  and Derek will be romance options as DLC, probably to be released next year ;)

I just gotta say....He def got the better of both parents lol.

I feel ya, i won't be able to look at real people the same way....

Yaaaas! i love this! ajsdjsd i don't know if i got around posting a coment before? i checked this pretty much two or three days after release just by luck lol and i really like whats going on so far, the text emoji faces are so cute...!!

If you need better resolution sprites of them, i could volunteer to do a render, maybe add some blushing (? provided that i find the original renders you used for them! just so your game is more neat and polished, nothing grandeur, just making beter the quality of the sprites...and it would be free too since i just love to do that stuff! just a sugestion if you want!

I can't wait to see more content on this! Todoroki is so far my fave <3 bakugo is a close second but kiri....he is good boyfriend material. :'D

Anyways! thank you for your hard work! hope to see you around  a lot! <33

You're right! my bad, i always get confused about this. Thank you for correcting me <3

(1 edit)

Honestly i just played the demo...

ironically, i came to this game for Lucien since visually they're more my type, but stayed because of....Raiden lmao.

I know it will sound cliché but this little (not really) asassing stole my heart, i just can't. i will purchase the game as soon as i am able <3 i just NEED more of it. Can't wait till is finished :3

Caution: Spoilers ahead. Read at your own discretion.

Also: sorry for my bad english...(?)

I remember finding this game waay back and coments of people saying they where dissapointer with the whole premise and what not, but i said to myself, i gotta try this, so i waited and just until now i had enought spare money to afford it, and so i came here to praise this game.

It is very light, but i love the setting, is perfect if you want to play some historical, romance court drama but with less intrigues and more comedy trown at you, seriously, i adore so all the jokes i saw in this game, from the horse jokes, to the ones the mc makes when talking to the different characters, the prank in the tea party is pure gold, and i love how everyone reacts when you play the role in the play as a strong willed young lady lmao.

For the characters, i must say my favorite is going to be frederique, i am all for forbidden romances in games and more so of incest, i do not duell to much on it but i feel it has a certain charm that pulls at your heart strings and is so very beautiful, yet all the same sad. However in this game i gotta give kudos for the chemistry between him and the MC, they act like siblings in all the other routhes but even there you can see that there is something they share, like and invisible little world, and this shines through better on those little scenes when pursuing other characters frederique shows just how much he knows his sisters, and loves her just for who she is, a strong, willed, mischievous girl, who is as sharp as her mother but also, has a very kind heart.

His routhe was the more pleasant for me, specially when he would just snap near the end of it, his confession almost had me to tears and i felt so much for them, so i was happy that they got away together, but also very sad there wasn't a kiss cg, even a hug maybe, where the two of them would look into the far away sky for how the future now is of endless posibilities for them.

Stoping my praise with them for now, if not, i may be writting this far longer, and i have to praise so many characters, lets move into my second husband in this game: Leopold. I also love his chemistry with the MC, he likes her better when she is herself, and i am down by that always. I will say that in this estance i love what he says when he catches you after the mischief in the tea party, he shares part of that mischief and my heart aches for his situation, i won't say i agree with the cup, or the uncertainty of it, but i would consider it and so i will wait for the sequel to se how everything develops later. But i love his character.

Then i would say the prince is my third, and only because he is at all too nice, i liked when he left his mask slip and MC got upset because all the things he said to her, showing his more human side, and kudos for MC because the option i picked here felt so good to say, almost like something i would say myself.

Wich is another point i would like to praise, the mc characterization. I give her a name, but unlike any other games where i can do so, and much more, i didn't play this game as a way to self-insert myself in the story, because MC alone was such a strong character that i feel like she was more like a friend to me, in a way in wich you read a book and feel for the protagonist but do not wish to take her place. She was kind, brave, and sharp, she could see through others and in her kindness, help them with their ploblems like a mother would do, all she said was on point, gentle, yet firm and to the point and she spooke with such truth and wisdom that i feel like out of everyone in the game, she shone the most.

Sofia and charlotte, while i may not be very fond of GxG as i am only now easing myself slowly into this world (unless the other female character is a tomboy, wich somehow is my soft spot) i enjoyed their routhes all the same, with sofia, i was charmed by her knowledge, she was also very brave with a degree of cunning, but fragile and kind, i will say that something bitter sweet here, as mentioned before, was the fact in how frederique leaped in and made the offer so the two of them could remain together. This ending for me was very sad, as i was partialy going through this because i wanted to unlock his routhe and also, because it was not a real solution, but a temporary one.  and while i would like to say that i wish it could be similar to charlotte ending, i understad that it couln't be posible because of circumstances so it was the best solution at the moment.

Bastien is my least favorite character, just because i related so much to MC in his routhe and was very pissed with him for not doing anything for his own happiness, and for nothing really, considering how everything turned out in the end that they had to rush to solve their situation. i did rush myself trought this because i get very exasperated with people and characters who find every but for any kind of happiness they can find in his life, and was more disheartened after his little rambling at the end, i understad he does not regret it (Probably) but he did say what he said so there is that.

So for those who said that this was a shallow story at fist, i beg to differ, the romance was not fast, but the endings did seem very rushed, but i suspect it was because there was going to be a sequel, wich i can't wait for to se more of my two hubbies and what the others are up to. Even if you don't like a character romanticaly, you can still see them as friend, as i saw even the suporting characters (aka rivals) in such a light.

I am also looking foward to more comedy in the sequel as it was one of my favorite things in this game (and im a sucker for bad jokes, just ask batensan) and perhaps, CG'S where the character lips are actually touching *wink wink* Anyways, it's a great game and i would recomend it with my eyes closed! you should definetely give it a try!


As for the creator, love your game, probably im gonna love the sequel too, and never stop dreaming and doing what you do, making games is difficult, even as a main job or a diversion, so this game is an acomplishment, one you should be proud of, as a fellow who enjoys romance and has probably played almost all the otome, dating sims, yaoi, and visual novel out there i will say, even if you think it's cliché, go for it, i know there are many stories out there about the same damn thing, but anything yours you put in them will make the difference, and i can see in this game a lot of thing you put there, wich are yours alone, who make this game so good as it its, so thake risk, enjoy what you do, and remember that there is always someone out there willing to read that what you are working on!!

Also, take care of your health!!

thank you for this amazing game and i will see you soon, in rose of segunda torns of war! ;) until then, stay safe and be happy!

This also happened to me with Ezra lmao and if it's anything to go by...maybe with the other LI's as well? it seems to happen only when you choose flirt options rip

I found a bug, maybe, its something minor but during lunaris festival, when i choose ezra to scolt me and he is talking about his father, when i choose the "flirt" option, there appears to be a sprite but in his place is this placeholder of eileen from rempy tutorial lol with the name ezrafive or smthg lol


btw amazing game!!! cant wait to see the end, had to replay from the start because my computer died lol but i don't mind, i will replay this until there isn't any option left unchoosen!

I also think you haven't really read what the thread is about... SPOILERS AHEAD SO BE CAUTIOUS.

no, nobody was waiting for a twilight-esque otome full of fluff, sweet, romance sunshine and rainbows, but rather, as the warnings said, some kind of twisted romance. The point being, this doesn't feel like romance at all. I'm not the best person to convey this thread into words that sounds coherent and makes sense, because my english is very basic tbh, but i will try....

What people is more upset about i could put it out as being that, for paying almost $20 usd for a game that obviously is very dark, we got a rollercoaster that feels like some kind of mess, and not really a good one, i mean, i don't mind playing almost 5 or 6 bad endings for each character if only i got some reward for it, i dont want a fluffy romance ending when suddenly everything gets solved out of nowhere and everyone is happy and sound, becouse this is not THAT kind of game, but i was expecting some kind of a better reaction to our character being our character and staying there at all, maybe an ending when whe can choose to run away with our LI and send the war *** and simply dont care at all. Also, maybe some bittersweet ending when it's kind of not solved, but rather paused, some mayor character deads but still some kind of reward out of it, something remotely happy amid all that chaos. But we get none.

Not only does the game feel like everything you do is pointless, because it basicaly goes down to ways: If our character didn't exist, the war would go on, we don't know how whould it develop but i am certain things wolud go ape*** and have mayor deaths, maybe set the whole hollywood on fire eventually, but with our character there, things go south rather fast, and for a game with a premise that OUR CHOICES matter, and that we hold the key to maybe solve everything, or set everything into chaos, it feels like no matter what, everything goes CHAOTIC anyways, like yup, we try to make it better, but oh noes, that isn't going to happen. We can't really be anything, and, as for being a vampire, mc feel rather usseless thought the story, being a relatively new vampire at all.

And don't even talk about the sex choices, that's some guild trip right there, it feels so wrong, and is not exactly the kind of "weird, toxic-romance" i was expecting, some of it yeah, but for it to remain that way i can't really call that a romance, it feels like there is not consent, nothing rather romantic at all, randal is the lest ankward one i think, and yeah even if vampires are dark, murderous suicidal beings -in this game context- They were also once human, i would have liked the devs to maybe explore that part and combine it better with this twisted world they created.

this game offers nothing more that a captivating storyline -wich ultimately feels bland after everything is said and done-, beautyfull characters who happend to be very haunted, and no matter what you do, you can't make it better, not only that, but if you try to make it better it will only get worse, a rollercoaster of guilt, blankness, suffering and so so many bad endings with nothing more to it, the game is so far only what seems like bad endings, and for a visual novel, that kinds of falls plain.

You can have and be anything at hollywood- because you are already death, yet, none of it really happens because the ilusion of choices fails to deliver, except for some turns here and there, someone saving your ass depending of your reputation and evading ultimate death, your characters apport to storyline is rather bland, interaction with other characters...bland. Some jokes here and there that might make you laught, but this game can be everything--- but at the end of the day, you sat in front of your pc, staring at the credits screen after 50+ hours of gamplay, to be rewarded with....nothing, just bitternest, some really bad memories, amazing storyline for the supporting characters with major and minor roles and feeling like you did nothing at all, except self-insert yourself in a rollercoaster of despair, maddness, with little to no romance at all, hell, even if you DO avoind romance, even as friends, the feelings are all the same, so the question that always lingers in the end is "What does it matter? nothing really does" Your character matters nothing at all, i get what the devs where going with this game, but it had so much potential to be something more ya'know? The twisted-romance premise could've been aproached so much better, instead is just bland, aknward and kind of put it there? It doesn't matter in the storyline at all- And as such, it doesn't really matter to the characters LI at all, for example markus, something that striked me in his story was that at the beggining when you choose him as a tutor of sorts, he asks you "What are your fears" i choose "Being lonely- because of being a vampire" that's how i would answer in real life, and he responded in the context of "I see, but we're all afraid of it, with different name and circumstances, yet all united with the same string, and do tell, what whould you seek to scape it, what do you expect to not feel it?" -not his exact words but yeah- And i answered "love- i hope to find it" and then this moment got caught in my head because he got serious all of a sudden and said "This is the right time, isn't it? all this time...for this moment" and i was like welp yeah, golgotha can se s*** and stuff, would have been so amazing to explore the way that maybe markus knew you where coming into his life all along- he just didn't know wich role you whould play into his inmortal life until he expended a bit of time with your character? and so, if you chose to romance him, this would've been soo much deep...

That is the kind of potential this game had, but fail to deliver.

Not that i was expecting anything tbh.

i expected more for the storyline choices and endings with influences, but the only one so far who had me almost satisfied was when i started a rebellion of my own -See? i pulled sneaky on you, saorise lol- and got to be the new vamp leader, aside from that, every ending just left me with this bitter taste and i just was sitting there thinking -Wow, so much for choises matter- because in the end, no matter what you choose, the outcome is always bad in some kind of way,  and not bad as in - bad game, bad ending kind of- but bad in the way of that it's always a dissasters, and that in the end of the day, you can't even protect the people you come to care for in this new, dark twisted world. 

Heck, i would have been so much pleased with an option to suicide myself after all those bad endings, maybe then, i could say, yeah, this is that kind of game, but welp, i guess even my character doesn't care about anything at all- just how this game feels.

May not be accurrated because a rambled a lot but yeah, there you have it, some pinpoints into what other people where saying and how i feel about it all.

Sorry for bad english,

Spoilers not game breaking- i think- unless you get turned down for a game who doesnt have real romance lol.

Daamn, your comment is gold.

Please devs listen to this, is sooo on point....

Daamn, i rushed to buy this with my broke *** because i was excited to play this since waaaay long. But now i kinda regret it seeing how everyone is saying that this doesnt have any happy-Sighly happy ending at all. I don't get tiggered easily and i do am struggling with some depression here and there but nothing life threatening so far -Thus why i dont get tiggered easily- and i can stand some gore but oh boy...

All those people rage posting about bad endings kinda make me reget broughtin this, its almos been like...20 minutes since i purchased - haven't even played yet, just the demo, and i was looking foward to markus but daaamn.

I think my biggest concern is the price for what i get, i don't mind all the politics grind and shit, but yeah, for spending almost $20 and not being able to influence shit and at least get my man with some decency....well ****. People saying that choices do not matter, and guilty trips and shit, i am overly emotional and a really simpathetic person so i may get....really invested with the characters. I do not know if this was intentional or not....Also considered asking for a refund on steam...

But i think i will play this, i would reget not doing so even if after doing it i feel a little bit broken, 

But also i would like to ask of the devs to comply with usser request to add some sort of dlc with some decent happy endings, no need to flush shit, but hey, we are **** vampires, where is the badass aspect in this game? I woulnd mind if it was me with my man vs the world lmao. Jokes aside, yeah it doesn't have to be something super fluffly and pink, but something normal when maybe we go away of all that **** and decide to have nothing to do with the **** war.

Sorry for bad english and bad context lol.

Omg i just found this out, and i'm totally diggin' it! This looks soo good, haven't played the demo yet but i'm going to!! <3 can't wait till this game is finisheed aaaargh!

I have so many things to look foward rip.

im kinda happy, but also sad because this is a new project so im guessing is going to be done sometime next year ;v; still i will wait!

This looks amazing!

Ty devs for making this game <3 

it's not even done yet but games like this bring joy to my life!

This game is a piece of art, i can't get over the fact that i am here, strugling with so much, my family, my finances, my love life, figuring out who i am, college and shit.... Yet i stumble upon it and i relate to all of them soo much

Im laughting my ass off, just to end up crying at the end because i really needed someone to say that to me. That it's okey to be i mess, that i am doing okey, and soon, maybe i can become a butterfly too...

I just fell like a bit of sun shined down in my darkness,

So thank you.

For this amazing game.

PD: sorry for my bad english, i actually speak spanish so...

Haha, so my first theory was correct! lol.

Aww that's so bad, i was kinda looking foward to it, but no worries! when u feel you want to continue, or do a new story (since i know u plan to do ur own game *wink wink*) i will be here waiting patiently for your next work! i just fell in love with EVERITHING, so when u make something new i will come dashi run run to play it!

Thanks for making amazing games :D

Have a wonderfull day *sends hearts* <3

Man, i recently found this and obviusly i feel in love! such an amazing game, the art is gorgeous, the story is so interesting! but i was wondering to... since no one ever asked...


After both good endings there is this dialogue about harry finding a blue stone of some sort, and he just coments something like "Whatever, lets sent it to examination first" and then the game ends lol. I was like wtf what is this stone. There is no sender, just a "To harry potter".

I apreciate it if u could explain lol, im making all kind of weird theories lol

It's alright, even if it just drops around $27 $28 usd it'll still be more affordable. I'ts just that in exchange here, the game almost goes up to $110.000 COP, im just a student and that's basicaly my whole income for expenses in university monthly lol. i can sacrifice aroud 80.000 or 90.000 but more than that...

I want to purchase the game, but it is really expensive in my country...

Will there be a sale soon? i need to play this badly :(