Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

AntiqueGearGames

210
Posts
24
Topics
24
Followers
15
Following
A member registered Jun 22, 2018 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

Ayyyy, thanks m8!

Thank

Thanks so much man! The mechanic seems to be working just as intended.

(1 edit)

Thank you.

?

last

(1 edit)

first

Fun, but I'm a little confused about what the spikey things do. It looks like they slow me down, but also maybe gives me a point?


Either way, it still feels real fun to glide around, and the pixel art looks fabulous!

ʇuǝɔuᴉΛ-

Oh wow! I care, and I'm honored you got that high of a score! (especially since it's months after release and someone is still playing lol)

piccle

Lol nice

This is pretty neat! I feels real good to charge up your arrow all the way lol

Design: 4/5

Theme adherence:5/5

Originality: 4/5

lol I haven't even played I was hacked in a while

guess I'll have to go revisit it soon to compare

Thanks for the defense. It's alright if a couple of people think I'm cheating. I agree that they may be a little too similar, but the only thing I really copied from "I Was Hacked" is the teleportation. 

(I redid the code tho for some reason lol)

Thank you very much! :D

O dang, that's a great score!Good joke too lol

Hey man, thanks! :D

94 is really good! I'm quite impressed lol

I don't think I'm breaking any rules.


¯\_( ͠° ͟ʖ ͠° )_/¯

:(

Awesome! You're almost to the interesting parts!

Thank you! :D

lol

Sorry you don't like it. I do change things up at about 60 points tho. 

thx

o dang!

Well thank you very much! :D

Glad to see that people find it weird, but not TOO weird lol

Thanks man! Glad u likey

PICCLE

The title in itself is amazing!

This is kinda true lol

That and tic tac toe

thank you! it's an stroke ov geenus 

Thanks, I'll go tell the monkey writers I hired that they did a good job.

Ay, thanks! :D Idk how to improve projectile visibility, and I gtg somewhere soon so I won't really have time to fix it sadly. 

Thanks 4 the feedbacc!

Thank you! Me too actually lol

thanks! It was actually just one sound effect but played at different speeds

Me have big brain

Yeah, really lololol

Thanks!

:D