You mean the sound of adding a character? No, I'm not going to remove it. That sound lets us know we've added a character to a Sprunki. So, no, I'm not going to remove it, and I'm not going to remove it from my other mods either.
te refieres al sonido de poner un personaje. no. no lo voy a quitar. ese sonido nos da a entender que pusimos un personaje a un sprunki. asique. no. no lo voy a quitar y en mis demás mods tampoco lo voy a quitar.