Això dels pensaments intrusius és pura avantguarda. Tot i que acaben juntes no em puc treure l'amargor de la boca.
cert, la veritat és que té un punt amarg, tot i que volia que acabés -mitjanament- bé. Gràcies per jugar-hi i comentar!