Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Zach

109
Posts
2
Topics
13
Followers
29
Following
A member registered Jun 13, 2016 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

Thanks for playing. Yeah, one of the frames got mixed up for the look up animation and I didn't fix it in time. :)

Thanks for playing! And yes, as you can see I just barely put this one together. Also you cannot walk left. Perhaps in a future implementation.

Thanks for playing! :D

Thanks! Glad you enjoyed my silly little game.

Great! I am glad you could find the good points to the game. Even though it is very raw. :)

Yes!

I slowed it the game down the longer the arrow flies. That way you could see the targets better an the arrow doesn't fly past so fast. 

However this is very flawed. I want to release another version after voting. This one has the game slow when you move past a certain points in the x direction. Kind of like a stair case if you will. 

Thanks for the play and insights!

Yeah... I spent a some time trying to figure out why that happened.... Hmm... 

And yes! No sound at all! Terrible! :D

That was a really beautiful game. Thank you.

Nice feel. Great simple mechanic. :) Animations seemed very smooth. The particle effects were a bit short.

Man that music was da bomb. I wish I could dash a little smoother and the camera tracking was a little tighter. But great!

Haha, glad you liked my take on the theme. Yeah. I wish I had more time devoted to the game. To be honest I spent most of the time just fumbling around in Unity trying to reuse the arrow so I didn't have to destroy/create it. Boy was that a mistake! LOL. Thanks for playing! And yes, the camera should have panned just like many of these styles of games. Cheers!

Indeed it does. LOL. It's mostly only a concept. Just barely a game. Thanks for playing!

Ah, sorry to hear that. Yeah. As one player pointed out, I should have had a quick camera pan at the start. Thanks for playing! 

Yeah. That's a great addition! There was only one lose case and one win case. Much like William Tell. :) Thanks for playing!

Sure thing! Yeah. I had no time this weekend and I had been working extra hard at the day job. Thanks for playing my silly little game! ;)

Thanks for making such a wonderful game! Keep up the good work! :D

I absolutely loved your game! Thanks for joining the Jam! Nice work!

Lovely Game ! Thanks for making it! I really enjoyed it. Took me a while to figure out the mechanic. But I should have realized sooner. LOL

Nice job! 


Great game! You actually made me feel bad to be a can of toxic radiation. Those elements are really mean. If I could shoot at a faster rate it might make the game a little bit better. Cheers! 

Really cool concept! I hope to see a finished product at some point. 

I don't know why but somehow this is my favorite game of the Jam. It was just fun to play. Though the reading was a little tough. Maybe pick easier fictional names next time? LOL. Nice work! <3 

This game is awesome! I couldn't put it down. Though I couldn't quite figure out what to do when I got the gun. 

Cool game! I really like the action and the speed of the game. But at the same time I was racking my brain to remember how to fight off the baddies and not grow them. Frustrating. But at the same time it makes the game interesting. The pacing is just a little too fast. Nice work! 

Neat game! A rushed game but you got a lot of good moving parts for sure! I just got to a point where I was bored and moved on. It would help if you built a final boss for closure, or some sort of end to the game. Nice work! 

This game was a lot of fun to play. I liked leveling up with the powers. The enemies came in really fast at the end, though. But it was broken up into waves which is nice. 

This is a really cool concept. I was a little confused at the fighting screen at first. But then I realized it was automatic. Maybe you could add some damage points as an extra bit when the element takes damage. Nice work! 

That game was great! But very hard to avoid the swamp of spirits. Nice work!  

What a nice little puzzle game. I had a lot of fun playing. Cheers! 

Very interesting concept. But also very hard with the combat. I think if you keep on going with this idea you could make a lot of money somehow. LOL. Nice work! 

I really enjoyed playing this one. It was hard to figure out what I was doing at first, but I got by without reading instructions easily. The game seemed like it went on forever, though. And then the boss appeared. 

I really liked playing your Kinetic Novel! Nice and easy flowing and lots of fun to read!

Thanks for the points! I will spend them wisely... MUHAHAHAHA! 

And yes. I will try to make music first for the next jam. Glad you enjoyed the game! Thanks for the feedback! <3

Yeah... The game suddenly ends, doesn't it? The spawning logarithmic. Waves of evenly spaced enemies getting smaller after each wave would have been much better. Thanks for playing and the feedback! :D

True! In real life please don't fight fire with fire. ;) Thanks for playing! And yes. I should make music first... hehe

Raul! I'm having trouble running the game. 

The controller broken, I think. I kept on having ghost inputs.

I died so many times. But I am glad the game wasn't too long. Good fun overall. 

It is certainly hard. Like a code to crack.