🤑 Indie game store🙌 Free games😂 Fun games😨 Horror games
👷 Game development🎨 Assets📚 Comics
🎉 Sales🎁 Bundles

verbante

14
Posts
4
Followers
8
Following
A member registered Nov 14, 2016 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

The key is a lie!

Replied to PatrickR in GOAT comments
(Edited 2 times)

Hey, Patrick. My leaderboard doesn't work so I wanted to post here to let you know that I crushed your dreams by becoming a true GOAT before you. If it's  gonna make you feel less sad, it took me a bazillion tries. Verbante out.

This is the sweetest comment possible! Thank you very much ;)

You must have discovered the secret ending

Thanks bro :D

Thank you :D Tho I didn't know the game, I agree it really looks like Impossible Quiz Graphics. (I was rather pushing my limits on paint.net)

Love it, realy captures the mood. Add some accesibility though, like more checkpoints and falling platforms reappearring after sometime. It's a bit too hardcore for me. It would be a shame if a fellow gizzhead gets frustrated and quits the game before hearing and playing other songs. I love the checpoints you chosed for songs and the spinning nonagon at restarts. 

Even if you can't fit that to the pico-8 version can you make it so that labs have a limit on how many people they wil employ. In a run where I built a giant highway using slipgates a lab ended up getting 7 people while I had so many unsatisfied planets.

I enjoyed so much at the random *spoiler* fight in the end. Plus the music was like I'm in the climax of a really emotional anime.

Thank you very much! :D

Thanks a lot hahaha!

Love the art style and the calmness of it, I'd like to live in that world.

Also BirdSong is a cool game right?

Dude, game is so cool

except for the little guys which takes the whole realism away

And the idea is so good(it can use a better story i guess an no little guys, collision etc.), I would like to see it becoming more than a 7 day game.

I also love the art it fels solid

Is there a fuel source in the game?

Hey, there is a bug if I press at c, wondering if there is crouch I die immediately and it kinda ruined the experience for me because at first I thought it was a land mine instead of a bug. Finished the game later tho.(until the home part. I just didn't wanted to play that again and you can see how the bug ruined it for me because it would be nice if I played that for the first time after I probably died. Btw I love the transitions. I think I saw those in jazzpunk and another game whic is 15 min long but totally forgot it's name so if you know what game is that can you tell me? I really want to remember.