Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Syphongames

112
Posts
9
Topics
8
Followers
28
Following
A member registered Aug 14, 2016

Recent community posts

This game has some serious potential, and its challenging, I had to try it out, and it was amazing the graphics, and the scarecrows voice acting was ON POINT I enjoyed as far as I got! haha wish there was checkpoints though, but then again if it was not that long probably not, it increases the challenge I had fun playing :) 

This was awesome, actually a really nice short game, was scary af the ambient and everything, makes me wonder towards the end, if he was actually crazy, or was there somebody else REALLY there doing those things, many times a dozen I thought I was hallucinating but oh my gosh, it was awesome Bravo! :D 

My god, this was a horrifying experience, I didnt even expect it, to be fair, its started off, okay well lemme shut down these pc's to, OH MY GOD she is everywhere towards the end, Idk if I had more after I got caught, right before I got to the exit, I kinda assumed I lost but was a fun game nonetheless I'd love to see you do more EPIC BLANK what an EPIC GAME! great work :) loved it! 

I DID NOT Expect this game to SCARE me so much but it did, and I have to say was worth, I LOVE what you guys did with the scares how you have to MOVE almost immediately during each area, and how each area was different, was a great touch to add some music as well!! I enjoyed playing and hope I can see more from you :)

So I played this, was rather difficult my god was it scary, the idea of running and not getting away when you are found increases the difficulty but considering the true length of the game I can see why, I got so much chills after playing this game and I dont think I can sleep at night easily without hearing "Hee Hee" >.> haha great game tho all seriousness had a blast! 

This game is AMAZING and thats a understatement Its so beautiful, I played this and can't wait for the full version to come out, so many neat things you can do, and can only assume it will get better, I managed to even play off the record, aka off without recording because its that good, the grinding isnt bad, I call it that, but to farm materials to sell potions and to farm more, I enjoy that kinda lifestyle, also its a break from what I normally play so yeah <3 I loved it, plus the character is cute, can't go wrong there :) 

Was short but very right to the point, I liked the aspect of it, the creepy owner and the slight backstory I love making theories and it raised a lot of questions! I enjoyed this game 

Haha thanks for the tweets and love I appreciate it :) if you like, I just finished the game completely! I really think this game deserves to be finished and I will love to see and support it through! 

After playing this game, I got super paranoid, where I even live, haha, after I failed the first time it got even scarier, to know exactly who I am tryna prevent, from enter my house, I love this game and I have high hopes for it! I would like to see maybe more! unfortunately I didn't get to clear, even after keeping the lights on and blocking some of the holes! guess I just had to be faster! was an entertaining experience tho, so hope you like it :) 

This game is actually very cool, took me a bit longer to get what was going on, but when I did, it was rather interesting, I love the art, and the characters so far, Faleena and Dal Tor, they are pretty close and I really like how she is able to accept, Dal tor, for the inside and her heart, than her race, Im not done just got to chapter 2, but I wanna play more, I really enjoyed this :)

I had a blast playing this, didnt know how to finish! but was an amazing experience, I don't like bugs but I didn't mind being this one! had to make my ball grow so I can show all the other girl beetles, what Im working with! :D

THIS WAS HORRIFYING I loved it, the story is so sad, losing both his wife and daughter, and the end, was VERY sad I felt bad for the dude, but the game itself gameplay wise, was a great find! I had fun and truly enjoyed this! maybe you will do more with this?! :D I would love to see more at least! haha 

THIS WAS HORRIFYING I loved it, the story is so sad, losing both his wife and daughter, and the end, was VERY sad I felt bad for the dude, but the game itself gameplay wise, was a great find! I had fun and truly enjoyed this! maybe you will do more with this?! :D I would love to see more at least! haha 

So I played this game, had so MUCH CHILLS especially at a point I actually had to run, was horrifying, I wish this could have been longer! 

I had fun playing this, thank you for sending this to me :D I really did enjoy the first few stages! they are challenging as well! I raged a lot haha hope to see more from ya! 

This game was pretty cool, was thriller like, very chill inducing, although I can feel what this person is going through being alone, and when anxiety kicks in, especially as a child everything looks far more terrifying! :D I did another game as well with it!

I had a blast playing this :D was fun and scary the ambient noises at the end, messed me up BAD I feel like if I had to run from something it would have been EVEN MORE scary, gods that ending had me scared, this definitely has potential! I don't know if you are gonna do anything else with it, but nonetheless was an amazing find! 

Finally got to try this, I love the story so far, and the graphics, I do also like the battle style, fighting ghouls and goblins are my favorite types of games, not to mention versatility of weaponry, has traps and all kinds of interesting mechanics! :D I had a blast, and hope you guys can finish the game! I would totally be down to play!

OH YES you best believe Ima check them out, thank you guys! :D haha

I enjoyed this one, JUST AS MUCH as the alpa/beta I might have made it farther, you know I love your tracks, the music was FIRE like REALLY Good, Ima need that soundtrack! haha could not help but dance 50% of the time, I liked the mechanics, the twists of using a arm simulator was challenging, but not too difficult! can't wait to try the game out, and I will definitely do a game play on that, loved this! :D

This game was pretty GOOD, I got stuck but I laughed a lot at the sounds the game made and stuff it was pretty unique even given the art style :D 

This game, was hilarious and had some creepy moments, I remember playing a game like this before as well :D

The ending was so freaking hilarious, I thought I was a dead man XD honestly haha 

So I played the game, apart from me glitching it from the start, or a bug I found it was difficult but when I figured it out, was a neat little platformer, gave me Rayman Legends vibe, when I was saving the little wee people :D I had a blast! hope you do more, rooting for ya on the release!

Cute little game I like the whole dating simulator vibe, honestly I played a game that reminded me of this, think it was a hand simulator, btw I got hungry playing, that food on the table THO -drool- Thank you so much for giving me the opportunity to play this game!  :D

GAME IS FREAKING EPIC thank you so much for reaching out to me, I do wish I could figure out a certain complex puzzle I didnt have the time, but I did enjoy some of the main mechanics, graphics and all were AMAZING!

Had a blast playing this, was short but short and sweet, got a few chill inducing vibes! I LOVE the ambient noises weird most folk freak out at that but I actually enjoy it!

So I thought this game, so freaking fun and amazing, from music, to story idea, being a hero and trying to save a friend, I love the immersion of this game! I had fun and enjoyed it :D please do more with it!

Took me forever, hurricane happened, so I couldn't  get around to editing it, but it was a great short game, was made to fit a 15 mins or so break :D tried to see if there were other stories etc, was a great experience, and I am honored you guys reached out to me on twitter! keep doing what you guys do, and hopefully you guys will make more of these?! did say to be continued! :D I loved it, was hilarious, and bad parenting at it's finest, plus nature as it attacks me, I swear nature and me wont ever get along, glad to see that to be true, even in games haha. I had fun playing really! I'd like more! 

I noticed a heck of a lot of Octo dad inspiration from this, wacky controls and all! I had a blast playing, was short and great from what it was, the game looked clean and I didnt expect it to be as fun but WOOO IT WAS ECSTATIC thank you for letting me have the chance to play your game! good luck in the future followed for more support! keep going! :D 

So I had a blast playing this game, very impressive considering how long it took! 72 hours is pretty good for what it is :D I followed you and hope to see more from ya! 

This game was so much fun, I'd love to see more! had a great thing going here, destroying the house and making the owner rage! best be carefull or he'll send us back to the store! or shelter! haha I really did like and would LOVE to see it continue, if not thats fine too! :D I still had a blast! 

This game made me feel..all kinds of things.. ayy I have to say I screamed more here than I did in a while the jump scares from stuff I swear its tough to be strong, but I do like the story you tryna find your daughter and stuff, gameplay is awesome think I should have started the recording in one screen active hah amateur move but had fun I got to the end, and I feel like there should be more! so overall I enjoyed this experience and would hope you finish the game!

This was such a great game, and a wonderful experience for me, I had a blast I got stuck towards the end, guess I could have skipped the part as well haha but I do like the idea, of trying to escape from this area, I imagined and mentioned in the video that it does kinda  remind me of Saw like captured and having to go through rigorous tasks, and trials to escape, only a select few can, I would have liked to see the game from Julias perspective as well I assume maybe she has her own trials? haha so many questions and not enough time, anyway I would love to play this when it drops! thanks so much for the opportunity! 

So thanks for reaching out to me, I didnt finish but I think I did pretty well the game mechanics were shifty at first but figured them out! I thought the mechanics for this game was really amazing! and creative! I really loved it and would love to know when you do more!

So I had a blast playing, as I did the first game, it was vaguely short, but this time it really looks improved, I love the interactions you have to the world, from the saving cats in a tree, to cutting signs and altering your reality, to being a first mate on a boat, I love this game, its such a refresher from some the indies I have played, always thought that, thank you guys for reaching out to me, and telling me the expansion you done, it was really REALLY well done, and cant wait, for you guys to continue, in the near future? I'd like that :D keep up the hard work! you are killing it guys!

https://www.youtube.com/playlist?list=PLW6NAZ55m0m9ojVrAqb3E-HsPspCUwVND

So the full playlist of the game, had so much fun and loved the characters personality and growth not to mention the story, with Maddie having her own secrets cant wait to see what you guys do with Tara and Morgan considering they were left out, I did love the art pieces too, I thought they were amazing and  a just reward for finishing the game! :D thank you guys so much for making such an amazing game, I'd love to hear more from you! and hopefully we will get the full release soon!

So I had fun playing this for what it was, a hilarious sonic fan made game, I do like how the soundtrack resembled Sonic Forces! I had fun and jammed out a bit too, somethings were kinda strange which Im sure was the intent!