Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

ShakesFear

60
Posts
3
Followers
A member registered Apr 30, 2020

Recent community posts

THERE ARE TENTACLE SHARKS DOWN THERE NOW???

MY GIRLFRIEND IS NOT HAPPY!

DOES THIS NOW MEAN IM A MASTER CHEF???

CMON MAN I JUST WANTED MY CERIAL !!!!

I LOVED THIS GAME! We must all listen to the coffee

ALL THIS FOR SOME COFFEEEEE!

AMONG US HAS COME TO FAR

damn joe kinda hits different

YOOO I LOVED THIS ART STYLE SO MUCH

I LOVED IT AND GOD IT SCARED ME

ANIME SHREK WAIFU PILLOW!

A great game with a nice look!

I SPENT THE WHOLE DAY IN THE INDULGMENT ROOM

I loved the atmosphere of this game!

WE COULDNT SAVE THEM ALL

THIS IS THE FINAL NIGHT!!!

Loved it! cant wait for the full game!

Really fun game! great atmosphere

THE MOST CONFUSING ENDING

I actually really really like this game good job

One day i will find Jimmy

Gotta say i couldnt last until the ending !

So i may of had the weirdest possible experience with some certain deer...

Great game but the ENDING!!! WHY! NO!

yoooooooooooo this is actually so so cool

I have returned But... im losing hope

love this next installment of the cage face games

I had alot of fun with this and davinki 

My third vid on this awesome game

hey mate haha we all had thsat issue when first playing, for some reason the button to throw is actually R  

Hope this helps

The Saga Continues! Wheres JIMMMMY

Such a cool design!

This was actually super scary! And Damn Hard

I have no words lmao

SSSSOOOOOOO Scary holy shiiiiiiiieeeet

Super spooky but i couldnt figure it out!

UMMMMMMMM so who lost a finger

Yo an amazing idea and spooky game great job|!

Damn   this had some good scares! Hoping for more