Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
Tags

paradidemon

116
Posts
1
Topics
2
Followers
68
Following
A member registered Jul 25, 2021

Recent community posts

NOOOOOOOO WHYD IT FINISHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAA

ofcourse!! u made my year sm better, hope this year's the best one yet for u<3

happyhappy new year's dear author<3

happyhappy new year's<3

OMG WHAT??? AM I DREAMING?? HELOOOOO ASHAHJSANHSK STOP THIS IS SO HAPPY FUCK ILY SMMM HAPPY NEW YEAR!!<3

i LOVE your intensity

god.. my face hurts from smiling sm, kels is so cute i love this game sm, i got the fairytale ending and im gonna continue ncowncd i love this gameee

omg its so good to have you back i literally screamed and my whole family's sleepingjdskndosk so so glad ur feeling better, really missed u<3

guys HELP my friend wants to play this on an android phone but it wont download for them, why doesnt it work?

okkkkkk sooo spoilers spoilersejeoj

chris!! my fucking heart, bradley, sydero, chris, god i cant.. i love all of them sm, and chris?? hello,, we finally did WHAT AQZSSHNKJA istg why cant chris just idk spawn irl or sumn ughhhhhhhh he's so dkosi i loved everything, esp sydero when she ( finally? ) let roe be her friend LIKE TYSM. omg and bradley, he deserves everything in this entire wordlldcskd amari too, theyre so cuteeeee. omg also zillah's romance route, its so in depth i think i played it twice, its so deep and genuine and truly speaks his story, i like zillah alot fuck i love all of them, the little details that the choices make in the script and game, everything is so amazing, my thoughts are jumbled but i really love this alot, author's so creative its crazy, i wish nothing but the best for u, really really hoping ur okay and u can and will win, mental illness is fucking tough and a bitch, ur coming out on top, please be safe and take care<3

omg ILYYYYYYYYYY TYSMTYSM

goddd this was so cuteeeeeeee im smiling so hard rn

dear author ILYSM and i hope u have a happy spooky halloween<3

idk what they said but they can fuck off!! please prioritize ur wellness, some of us really care about you, and want you to get better, take care i love u<3

guys help i cant find the guides im feral i NEED THEM

PLEASEEEE

oh my god???? how can all the characters be absolutely delectable??? pls my fucking heart cant take it.. oleander, cirrus, francessco, keir THEYRE ALL SO GOOD NAJNANOZJAO im burstinnnng

i feel u, bro's crazy but likeeeeee 

oh my fucking WHYYY WHY WHY IS IT FINISHED I WANT MOREEE srsly cant wait for the next update i love this asshole faren sm

i hope theyre okay :((((( idk whats going on in their life but if they were taking a break and supposed to be back by jan 2023 and still didnt, i just hope things arent too bad and they get better for them 

AAAAAAAAAAAA TYSMMM making my days fr<3

i loveeeeeeee this alottt im srsly playing and replaying just so i could romance everyone aaaaaaaaa theyre all so fricking adorable i love all their routes, tysm author pls take care of yourself<3

in progresss

thank you<33 i hope everything does work out for the both of us<3

pipe down bro i dont see you making any games let alone having people actually enjoy them

goodluck on everything, Vi. tysm for this awesome game, i get my A level results tomorrow and its 5am and i couldnt sleep bc of the stress, next in line really helped take my mind off things, i love this game alot and i feel weirdly very mournful about Percieval's death, its probably the way you wrote everything so well, it hurts and its so good, i love this sm, pls take care of yourself<3

AHHHHHHHH STOP IM SO EXCITED FOR THIS SNHWSNIWQ

SO EXCITED FOR THISSS LITERALLY MADE MY NIGHT TYSM FOR BLESSING ME HEART W THIS<3333

im dying i need moer

tysm im gonna try these, hopefully it works out

i love rory

oh okok thank youu<3

possible spoilers!!:



PLEASEEEEEEEE BRING NEWT BACK WE NEED TO FIX NEWT PLEASE PLEASE PLEASE IM VRYING

OMG I KNEW THE CHOICES MATTERED BUT DIDNT KNOW IN WHAT, can you tell us which elements give which of the 2 affinities? i always went for water

ofcourse<3

i hope you take care of youreself. Mistyrious, stay hydrated and take frequent breaks bc life is simply tiring!! i hope something makes you smile and as happy as u made all of us with this piece of art<3

very cool game!! i only wish there were other pronoun options for inclusivity, other than that it looks SO exciting and i want MOREEE

possible spoilers!!!! ohhh my goddddd.. at the 'the order of the Universe be defied' i got GOOOOOSEBUMPS WHATTT i love alll the characters theyre so interesting esp Ciocana, and omg i love my fathers sm here their dynamic is so cute i cant wait for more this is so good i love it<3

HIII HAPPY LATE BDAYYY things sound tough, i really really wish your exams go well, at least it'll remove one stressor from your shoulders and hopefully they feel lighter, take good care of yourself pls!!