We played this game yesterday evening, not sure if it was this version or the "remastered". We had a blast! Thank you, it really was fun! :-D
Habe es heute als Spieler erleben dürfen. Hat richtig Spaß gemacht. Tolle Ideen und echt liebevoll handgemachte Zeichnungen. Hat uns allen sehr gefallen. Danke!
Thank you very much for this adventure setting! I think I will try that maybe as a starter with my group. :)