🤑 Indie game store🙌 Free games😂 Fun games😨 Horror games
👷 Game development🎨 Assets📚 Comics
🎉 Sales🎁 Bundles

enas_hodros

12
Posts
1
Following
A member registered 188 days ago

Recent community posts

nice game tho

how the spy poison cakes?

(Edited 1 time)

OMG YOU SUCK SO BAD MY BUT CAN PLAY BETTER THAN YOU. YOU WASTED 10 MINUTES FOR MOTHING, YOU HAD NO IDEA WHAT TO DO AND WTF YOU CANT SEE YOUR THUBNAIL? SHOOTING FIRST IS NO AN OPTION. AND WTF WHY DONT YOU SAW THE CONTROLS BEFOR PLAY? YOU NEEDED TO BREAK THAT DAMN LOCKED DOOR BY HIT IT OR BY EXPLOAD IT. YOU DIDNT EVEN COMPLETED A LEVEL WTF

R.I.P.

(Edited 1 time)

I downloaded from steam and its the same game

(Edited 1 time)

you have problems. Its a 1D game what were you expecting?!?! and for a 1D game thats really one of the best, it have many commants and wit the update it will have so many levels! SO STFU AND GET A LIFE

that game is nice but need  to update cuz it have only 2 levels. Also it needs a tutorial for new players. Keep the good work

yes

my sister love it

are you from windows?

it suckes