Alguien sabe como bajar la barra de worship?
Además aprovecho para preguntar
¿Cuando ponen esto en español?
Y que me encanto el juego sin contar de que me entretuvo bastante y más de lo que creía en un principio desde acá en este comentario hasta aya donde sea que te encuentres programador muchas gracias y creo que por parte de todos le deceamos mucho éxito con este y más proyectos en adelante.
Does anyone know how to lower the worship bar?
I also take the opportunity to ask
When they put this in Spanish?
And that I loved the game not to mention that it entertained me a lot and more than I thought at first, from here in this comment to wherever you are, programmer, thank you very much and I think that on the part of all of us we wish you much success with this and more projects from now on.