Amei o jogo, gráficos, ambientação perfeitos, uma história bem construída que nos leva às lágrimas. Foi uma experiência única. Parabéns, Dev! Mas, por favor, no próximo, deixe os protagonistas bem, por favor...
I loved the game, the graphics and setting were perfect, and the story was well-constructed, bringing tears to your eyes. It was a unique experience. Congratulations, Dev! But please, in the next one, make sure the protagonists are okay, please...