Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

DynAhmed

20
Posts
1
Followers
A member registered Dec 18, 2018

Recent community posts

Thanks! Great game!

I SPENT WAYYY TOO LONG EDITING THE VIDEO, SORRY IF I'M A BIT LATE TO THE PARTY, BUT AMAZINGGGGGGGGGGGG GAME. It threw me off like crazy, and hopefully the edits just made it more entertaining to watch :) 

I LOVEDDDDD HOW SIMPLE THE MECHANICS WERE, BUT HOW STRONGLY IT GRASPED MY ATTENTION! GREAT JOB DEVELOPER!!

THE GAME WAS SOOOOO GOOD!! I did mess up considering I missed the essential..tools XD but overall, jump-scares got me so well!!!

I CAN'T BELIEVE I DISCOVERED THIS GAME SO LATE!! :((( But it tripped me the hell out while being real fun! 

I LOVED IT!!! I liked the vision aspect of it where u can see where the cameras and AI see, and amazing experience overall!!

ONE OF THE WORST JUMPSCARES I'VE EVER HAD!!! CREATOR U DID AN OUTSTANDING JOBBBBBB!!

 

ADAMMMMMMMM THE GAME WAS SOOOO GOOODDDDDD! Bro it messed up my head when I was playing it cuz I didn’t really expect what happened to happen XD! But I recorded it and it turned out reallyyyyyy good so great job!

THE GAME WAS PHENOMENALLLL!! Really scary jump scares and sounds, and really gives goosebumps throughout the whole gameplay! I barely made it past night 1 but it was still fun!

SO SIMPLE BUT SO FUN XDXDXD

THE GAME WAS SOOO FUN!! I kinda..blew it in the end :)

THE GAME EXCEEDED MY EXPECTATIONS!! IT WAS SO RELAXING AND LAID BACK THAT I DEFFFFF PLAN TO PLAY AGAIN!!

I WAS AMAZEDDDDDDD BY THE VISUALS AND THE SIMPLE YET ASTOUNDING STORY AND PUZZLE ELEMENTS!!!

Game was soooo goood!! I had goosebumps throughout the whole gameplay! Phenomenal job! 

Damn man! Good job on the game! I thoroughly enjoyed the whole thing from beginning to end!!

U don’t know how much you’ve touched my heart..all I wanted was to play games to entertain people and when I get comments like these, it kinda gives me hope that this could be bigger than I could imagine :D

I FINISHED IT AND IT WAS SOOO MUCH BETTER THAN I COULD'VE EVER IMAGINED!!!!

(1 edit)

Thanks man..u honestly made me smile so hard 😭but don’t u worry, I’m finishing this game if it’s the last thing I do ;)

GAME WAS PHENOMENAL!!!

(1 edit)

PLEASEEEEEEEE RELEASE THE FULL GAME!! THIS WAS SOOOOOO GOOOD!!!