Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
Tags

RandomVNGamer

205
Posts
3
Followers
6
Following
A member registered Apr 19, 2019

Recent community posts

(1 edit)

which one, maybe i can help you (like say the page and which one it is or send a screenshot) 

i missed this :')

gotta say, love you basket, don't push yourself, the wait is always worth it XD

OH MY GOD SUCH A BIG JUICY HORNY UPDATE AAAAAAAA 馃サ

ayyy so much new stuff coming soon! XD

All has been forgiven 馃槍

And if you'd ever need it again and there's nobody available, you could hit me up and reply to this comment or smth, I'd be willing to help you, I hope this doesn't sound too weird thoughlol, I just love your work and like helping out in general :)

AND WE'RE NOT EVEN AN UPDATE BEHIND THERE'S SO MUCH CONTENTTTT

HOLY LORD THE LORD IS HOLY

He's also a dOg xD

Oh awesome! So I guess we're getting the previous update (I'm totally fine with missing out on Shoichi now since Jun's my favorite lol)

So I'm pretty sure there are three outcomes there. One where Shoichi agrees to meet his mom, the good one, there's a neutral one where he doesn't agree to see his mom but later in the day comes and apologizes to Yuuichi, then there's the bad one where he doesn't agree to see his mom and he doesn't apologize later.

Probably gonna be 14 days after the Patreon one... I have no idea why we'd still need to wait that long tho if we didn't even get last month's. What if it's gonna be Patreon exclusive from now on and you're right tho

69 days ago ( 汀掳 蜏蕱 汀掳)

Dude the fact that the Patreon update got released just made my day, hopefully the public one comes out soon

FR

OH MY FUCKING GOD OH MY GOD OH MY GOD

Trying (:

Okay, I know there have been opinions but there absolutely needs to be an update about what is happening. About the new public update schedule and a more indepth delay notice other than "I won't be posting for a couple days" which turned into like a month. It's not too hard to whip up a little update about what's happening. Just sayin'. I really hope the game doesn't get completely radio silenced completely though, I'd hate to lose what has been started after all of this.

HEY [EVERY]

(1 edit)

yum.

I like where this is going

(1 edit)

Bruh I'd love to see Keisuke and Jun lol but probably the most likely one is Keisuke and Shoichi which literally might happen. If it does, I'd consider the Jun route to be the main route, just like exca where I consider the Harold one to be the main one, even though I know there's no main route lol

Orrrr idk I'm out of ideas

Orrrr he ends up seriously hurting Yuuichi or something >:)

Orrrr you find out that they had a past relationship

I have one!

Atsushi (he's Jun's dad btw)

(1 edit)

Bois.

( 汀掳 蜏蕱 汀掳)

sucks

Me (oops)

It would also work out nicely so that he doesn't have to post 2 updates at once then go back to normal, plus we get more content at once! :D

(2 edits)

everyone.

That's it lmao (jk tho, keep going plz XD)

Icecream >:)

Kinda

meow

Pit

am

hoi

The wait is agonizing, but always so, so worth it!

holy shit

holy shit

I love how this game went from having to search for it kinda low but now it's the first search result and even the Wikipedia article is lower