Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs

Mylezeezz

47
Posts
3
Topics
2
Followers
2
Following
A member registered Mar 08, 2020

Recent community posts

this game was truly scary WHAT THE FREAK DUDE! 

THAT BOY MICHAEL GOT POPPED LOL i loved it thanks for the opportunity to put this on my channel!

I CANT WAIT TILL THE FULL GAME COMES OUT! I ACTUALLY LOVE THIS!


GREAT WORK CANT WAIT FOR THE GAME :D

Not bad man could use more spooks but was still very fun!

cant wait for the full game to come out!!! 


The good ending was literally the best thing ever!!


IM COMING FOR ANOTHER ENDING I GOT ENDING 1

I LOVE THIS GAMEEE!!!!!


WHAT WAS CHASING ME!!! This game was fire I loved it keep up the great work!

This game was very fun please check out my friend who played it hes very funny and its his first video


my freaking headphones flew off...


Funnn game this game was funny


Thank you so much!

Pretty fun game enjoyed it verrryy much!

This game was sooo well doone! I love this game keep up the amazing work!!!

LOOOVED THIS GAMEEE VEERYY WELL DONE!

wooww that is fireee!! GREAT WORK!

so confuseddddd!


THIS WAS FIREEE!! LOVED IT!


WHY DID THIS GAME SCARE ME THE MOST!! ps it took me like 40 mins to beat this game lol. Great game!

Thank you! The game was fun!

This game by far had some of the craziest jumpscares ever!


Hellloo im a small youtuber trying to follow my dreams so if you could please check this video out and leave me some feedback I would GREATLY appreciate it! This game was well made and i really loved the art style!

An absolute L WIFE!

who knew that this game would have the nastiest jumpscare... (2nd game)

This game had me confused THEN I FIND OUT ITS SCP LIKE WHAATT! I enjoyed it tho :)

BY FAR ONE OF THE SCARIEST GAMES  IVE PLAYED! (LAST GAME)

I LOOOVED this game! but ay why did y’all have to jump scare me so hard in the beginning :(

BRO REALLY JUST WANTED SOME WAFFLE TACOS NOW THEM BOYS SOGGY! Good game man actually had me spooked!

bro this is how it be in real life when i wake up at 3am parched as freak! love the game keep up the good work!

i literally had to buy a new keyboard...

this is totally my ideal job!

THIS GAME HAD ME JUUUMPINNG game looks good as well good work!

AMAZING WORK!

its the cutting eyeballs out for me...

you still jumpscared me...

this game was actually fire the only thing I disliked was the finding the code thing, I had to look it up after 10 mins of searching

YOOO THIS GAME IS MADD SCARRYY! This is the first game on my channel to make me wanna stop recording because of how scared I was GREAT WORK!

haha no problem keep up the good work!

FIIIRE GAME! This game had me jumping jumping.