Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
Tags

The Low End Studios

54
Posts
1
Topics
21
Followers
8
Following
A member registered Sep 15, 2020 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

yeah I took the idea from brackeys to put up a test game

bruh

Nice

This software is not a virus. It is a game which you can play on pc. 

suge!!!!!

The wires task is done by clicking all the buttons till it becomes grey:))

what kind of bug did you face?

Hey thanks for the comment!!! Will probably fix it next week:))

no 😂

Oh.. Lemme see

survive-running game?

ok will work on that after my exams:))

Is it working brother?

ask people on discord to play:)

Try asking people on discord:))

:))

No this is a multiplayer game

Yes cool!

Thanks for the comment!!! I sure will add this feature but it will take some time to get my hands on the project because I have my exams coming soon..

Thanks for the reply! I will try and make a separate build for mac and put it as a downloadable file.

Bru cool game

A test game lol.. Made way back in the days

Thank you so much for your support!!!

Umm..

Thank you!!!

;))

monke

Start a game by creating the room. After creating the room , invite players to the same room code. Enjoy!!!

The game starts in fullscreen only. You can open task manager to stop game or right click on the icon.

Hey! Can you try and download the latest version on mac and test if it's working?

Haha yes

Hi , 

to join other people write the same code in the room box. The generator of the room must create a room passcode to join.

Looks insanely good!!!!

:)

what's a cookbook? 😶

I can do that without an apple device.

I kicked billy yesterday yes😂