Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles

iSeeLT - Gaming YouTuber | Let's Player

72
Posts
1
Topics
4
Followers
6
Following
A member registered Aug 19, 2016 · View creator page →

Creator of

Recent community posts

This game demo plays out in very similar ways as a game that I tried to play a while back lol. 

The only part that I kinda disliked is the code part, all because I couldn't figure out what the code was actually telling me lol.

I played this in my 3 Random Games video btw, the 3rd game I play.

I played this game in my 3 Random Games and it is simply just a fantastic design and idea that you have put into a game! I originally loved (and got creeped out by) the video form of I feel fantastic, and to be able to play it in game form and CONTROL THE ANDROID.... you have made my life better XD good job dude!

Hey there, I recently played this game in my 3 Random Games video and I honestly thought it was pretty unique! Not many (barely any lol) games/horror games play out with you just looking around and not moving. Yes, FNAF has done this but this is more cooler. It's like a VR experience...... but without VR. Pretty cool.

This is the last game I play in this video and I gotta say, what a cool game and it did scare me a lot in places. I do feel a little left out that I haven't watched black mirror yet :'( but that didn't stop me from enjoying the experience.

This game was pretty cool, the fact that we had a weapon with not quite a bit of ammo, enough to fend off the enemies was a cool element. Plus, the fact that there are multiple endings... is also a cool feature. I did get disgusted by the bugs though.... ewwwww

(This is the second game I play in this video)

This game was kinda spooky at the beginning, with the distorted voice, but then when I teleported to the staircase.... I hadn't a clue what to do. I did read the instructions and it told me to go down and I did. You'll see what I did in this video (the first game I play)

Played both episodes but Episode 2 was wayy better in story wise, and I enjoyed it more than Episode 1

When I played this game, as part of my 3 random games series, I thought of this game as a really cool looking creepy type of zombie survival game. I honestly would've played more (resulting in longer video, lol) but I couldn't understand what to do in the sewers with that zombie and the trophy things.

I played it. It was very creepy.

The game reminded me of Neverending Nightmares combined a little with Fran Bow, both games I very much enjoyed! This game, even though it was just a piece of experience, delivered amazing atmosphere and dread for me. I am glad I played and recorded it!

Honestly, the experience may have been better for me if my computer wasn't so bad with the graphics. But overall, I think I had somewhat of a good time playing lol. I didn't expect there to be many/any scares but the creep factor was there and I could feel it. I liked it most in the dark :)

This is the 3rd and final game I play in my 3 random games video, and I gotta say... it wasn't that bad! I think I kinda gained the feeling of what the intended feeling of this game was meant to deliver. It did feel pretty claustrophobic and trapped at the end and then got a little weird.

Here's da video:

When I played this as part of my 3 random games video, I played as much as I could of the game but couldn't understand what to do when the man appeared behind the door.

Here's the video:

Holy crap this game was just good! I can't wait to play more!

This game is really cool, I really enjoyed it in this video I made. You probably may not be able to notice my enjoyment but I really did. It's a shame that it's unlikely that I will continue playing.... but I am glad I played it though!

I found this game and thought it would be creepy to play and the intro sequence did entice me into the game. When playing, it did feel like a Silent Hill inspired game, which excited me.... but up until the point where I was completely stuck. I was looking everywhere in every detail and couldn't progress.

But alas, here's my video:

I played this game and it was interesting and quite fun, but the biggest flaw is the lag after almost every animation that was played..... made my experience slower than bloody usual.

I played the game.... but since it was badly optimised (or not optimised at all) I couldn't play anymore of the game. I did play a bit though and I did find it fun and a bit funny but it was pretty laggy.

Played this game..... was pretty fun..... and scary..... and frustrating..... but still fun.....

I definitely enjoyed this game! Not sure if I will do another vid on it but did enjoy it!

I played the game.

I now regret playing it.....

(I actually don't regret playing the game lol, but it's too scary XD. Also, Unless switching the video mode to PSX doesn't speed up performance of the game, I don't know what will lol. It was quite laggy when encountering the nun and that's why I couldn't escape...... plus the loudest noise ever lol)

Another awesome DMG game! Looking forward to Nosferatu game!

Made a video on this game: pretty cool game actually. Doesn't include any jumpscares, so that's a plus!

Would I be able to have a key for this game, as I am one of the people who have pre-ordered PDM. I got the email from you and I didn't know where else to message you lol.

This game has been featured in my 3 Random Games video as the 2nd game I play.

I think the game ok, or better yet good, but there were a few jumpscares that just put me off. You don't scare someone with just jumpscares, unless they make sense like a light breaking and ending your situation in darkness.

Overall, I think the game is pretty creepy but it's not really enough to get people or myself immersed properly. I liked the fact that the environment is inspired by Amnesia, that's a plus!

Here's my video:

This game has been featured in this 3 Random Games video and I think you can tell by the thumbnail lol. I actually enjoyed the game but..... eh, I think you should watch it yourself!

When the full game comes out I AM SO GOING TO GET IT!

Here's my playthrough of it: 

THIS GAME LITERALLY BLOWS MY MIND!

I would play more of the game but..... it does require a powerful PC to properly play on. I enjoyed it though, nevertheless the lag.

I made a video on this game..... IT WAS AWESOME!

MY FAVOURITE SIMPSONS GAME BY FAR!

I mean yeah.... I love the previous Simpsons games on like GameCube and PlayStation but I LOVED THIS ONE TOO!

I AM BACK! With a video of this demo!!

Just made a video of this game as the 3rd and final game in my 3 Random Games series. 

I just posted a video that involved your game as the first game I play in my 3 Random Games series. 

TOO SCARY TO PLAY! FANTASTIC GAME, NEVERTHELESS!

Oh yeah, and I apologise for tagging your twitter name in my tweets about me playing this game. I am a small channel that is trying to get noticed on YouTube through personality and passion.

Here is FINALLY my video of this game! I had a break from making videos and that's why I am pretty much late for those trendy games lol.

I have uploaded a video of MORE MODDING WITH BALDI!

I felt as if I should share this video on here because I don't think I did before. Anyway, this game features in this video as the first game I played.

If you, the developer, would like me to stop posting my videos to here, then please let me know because I hate spamming or advertising when I shouldn't. I am only doing this because my videos wouldn't get noticed by other people.

But anyways, here's another video of me playing this game.

I do apologise for asking a question like this but.... why does this game require money? Why can't it be "pay what you want" or "It's free, but you can pay this amount"? Why does it have to priced? I want to be able to play it for my YouTube Channel, in the future, because I have loved and known about The Theater creepypasta for a long time. I want to give this game a go but.... there's a pricing. If you could email this game to me at "enderskull789@gmail.com", if I think the game is a "well-done" game, I will buy the game to support you!

I just don't want to buy indie games to then result in me not liking the game and not being about the refund the game because of the ridiculous service they provide on these platforms.

So, if you see this comment, could you please send the whole game to that email that I provided?

Thank you for reading, hope to play your game soon! :)

- iSeeLT - YouTube Personality in Gaming

In this video, I showcase what the previous versions of Baldi's Basics were like. They were pretty difficult.... weird..... and funny and quite creepy. Have a look yourself!