🤑 Indie game store🙌 Free games😂 Fun games😨 Horror games
👷 Game development🎨 Assets📚 Comics
🎉 Sales🎁 Bundles

estlopez

29
Posts
2
Followers
A member registered 327 days ago · View creator page →

Games

Recent community posts

This was really fun! This was well put together and I love how the controls feel. Awesome Job!

I wanted to try it but the file won't unzip. maybe try ziping it again with out the numbers at the end?

This is pretty good looking. I had a bit of trouble figuring out what to do but I got stuff to happen eventually (I think) Good stuff.

Holy hell man this is amazing! You guys did an awesome job with the FMV stuff. I'd definitely say this has a lot of Bombitude! ^_^

I chomped -1426 there was something addicting about this. If this were a clicker I'd still be playing lol. Good job.

Nice to see Luchadeer get some love. It was a bit hard to tell how the obstacles worked because i got hit/orgasmed? when I thought I avoided them. Either way Nice job!

Wow great job duders! You really put some time into this! I love the art work and the writing is spot on! The car controls were a little strange but I got used to them. Really, you guys deserve a cookie.

This was neat. I wish I had someone to play it with. I had trouble concentrating on one side lol. Still fun. good job.

Really fun. If you haven't made this a browser game you really should. good work!

I tried playing but nothing happens when I press A.

Damn you got the Nikita almost spot on! good work! H button is godlike!

At first the controls were a bit frustrating but seemed to grow on me. I think it's because this game feels like an old NES game which game me a strange feeling of nostalgia. Either way I stuck with it and ended up enjoying it for the most part. the third level has a house on the bottom that isn't aligned with the street and it prevented me from finishing it but all in all solid work!

You got Lock Down in there so I'm just going to let this Idle on my Desktop lol. Good work with the back ground and characters. I couldn't get Jeff to do a whole lot but watching them animate was a lot of fun! good stuff!

Holy crap dude this has got some style to it! Expanded this seems like the kind of game Nintendo would like on the Switch (I don't mean that as an insult, like actually try to make money with this ^_^). A few things: If you had an audio prompt on the letter change it would make it easier to know when you need to switch letters.

Also it doesn't matter which letter you press they all do the same thing.

All in all great job!

I would have named this "Never not Chomping" lol. I liked this. If you expanded on this idea I think it would make a cool 2 player game! Awesome job!

Oh my good lord! lol this was actually kinda fun. Make this a Clicker and you'll probably get featured on UPF.

HAHAHA!!!!! That was masterful for what it was change nothing good sir!

love the concept! I wish the crews quarters was a bit bigger but from what it looked like every thing worked on the tank. I'd love to see you take this further if you decide to do that. Good stuff!

well it's something. it would have loved to see those red balls as tacos or something and have the audio for the shot turned down but hey it's something. Thanks for submitting :)

Nice use of physics! It's been years since I've played a genuine game of pogs so this took me back. (I'm not old I swear), It crashed on me in round 2 but that could have been something I did lol. good stuff!

I like this concept. I'd love to see you expand on it. sound kinda startled me a bit but other than that it's really fun!

I really liked this one! you put some solid work into this and it shows

This is awesome! I was never good at rhythm games but this has the feel without the hard core accuracy. I love it.

I . . . I think I'm suffering from gundam addiction *looks back at dozens of gundam models on shelf* Yeah I think I need help. Good work dude!

Good stuff for your first time. It's be fun to see a Pre-diabetes meter or something lol.

Posted in DAAN comments

Great Work. I would love to see a PS1 Jewel case mock up for this. Great work!

'NOBODY WINS' I love it. good stuff. I hope Dan gets to play this. It would be cool to hear a few more different versions of Dan's 'WAH' sound but other than that good job.

I loved your game last year! It's a shame because it looks like this one would have great too. If you decide to make this I'd still love to play it. keep up the good work duder!

P.S. I used UE4 last year as well but my game was not as good lol.

Double P.S. If one side was gonna murder Kojima, my money is on West. Specifically Jeff. . . and it would be to absorb his powers.