Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
(+1)

Thank you very much for playing and your video πŸ‘πŸ‘πŸ‘. I really really enjoyed to watch it, despite to the fact that the youtube automatic translation showed me a lot off language mess πŸ˜†πŸ˜†. But that doesn't matter, i was glad  to see that you had fun. Greetings to Japan and have a nice day...
  良い一ζ—₯γ‚’    ... πŸ€” i hope these words are correct 😁

(+1)

thank you too for sharing! haha i must see that myself xD and yeah it correct japanese, and same wise for you ! :D

ok i watched my own video with eng subtitle.. dam gave me best laugh this year xD translation must be a real youtuber ;D thanks for mentioning it lol, now i can enjoy my own video in other way! xD

(+1)

πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† also the scene, my translation said.. "get the champagner and the war starts" ... most things doesn't make sense.. but funny af

hahaha, must check more of those translations xD i felt oh my god when i mensioned about the ''tennis'' trophy and the translator went abit..nasty at 6:00 xD

you mean this one: "i was doing a .... , grandfather" OMG! 🀣🀣🀣

hahaha yeah xD i hope i dont get banned for ''genius youtube translator''.. xD the truth of what i said was ''oh, granpa played tennis!'' xD

I thought so, because you were looking at the trophy in that moment πŸ˜„ maybe you should add your own english translation to the video 😊

(+1)

yeah, but maybe fun to keep it this way xD my youtube-soul says so lol